Двоциліндровий двотактний мотор Tohatsu M30H S виконаний з високоякісного морського алюмінієвого сплаву, стійкого до впливу морської води. Модель оснащується алюмінієвим гвинтом. Рідинна система охолодження не допустить перегріву двигуна. Слід особливо відзначити їх п'ятишарову захист від корозії, що забезпечує довгий термін служби. Виняткова надійність.
Електронна мікропроцесорна система запалювання CDI для більш швидкого старту. Безпечний аварійний вимикач. Стабільний і швидкий хід. Двигун може розвертатися на 360 градусів, що забезпечує високу маневреність човні.
Характеристики:
Виробник | TOHATSU |
Тип двигуна | Двотактний |
Потужність двигуна | 30 л. с. |
Передачі (F-N-R) | Передня (F) + Нейтральна (N) + Задня (R) |
Управління двигуном | Румпельне |
Система запуску | Ручний запуск |
Вага мотора | 52 кг |
Система підйому | Ручна |
Кількість циліндрів | 2 |
Об'єм циліндрів | 429 см3 |
Довжина дейвуна | S - "381 мм" |
Співвідношення суміші | 50:1 |
Підсмоктування | Ручний |
Топливнный бак | 25 л. (зовнішній) |
Рекомендоване паливо | Неетильований А-95 |
Кріплення мотора | Транцева скоба |
Система запалювання | Цифрова CD |
Немає | |
Рекомендована свічка | NGK BPR 6HS-10 |
Діаметр, хід поршня | 68x59 мм |
Передаточне число | 1.92:1 |
Паливна система | Карбюратор |
Вихлоп | Через маточину гвинта |
Захист трансмісії | Гумовий демпфер |
Стандартний гвинт | 8" - 14" |
Система газорозподілу | OHC |
Ємність картера | - |
Привід ГРМ | Немає |
Система змащення | Попереднє |
Діапазон обертів | 5000-6000 об.хв. |
Рух по мілководдю | Є |
Система охолодження | Водяне |
Гарантія | 3 роки (від виробника) |
Основні | |
---|---|
Виробник | Tohatsu |
Країна виробник | Японія |
Кількість циліндрів | 3 |
Підсмоктування | Ручний |
Система запуску | Ручний запуск |
- Ціна: Ціну уточнюйте